Sunday, August 10, 2008

绝望

我真的绝望了,对于自己的功课一无所知,对于身边的人都感到很陌生。
看着自己的功课,我不知道我能怎么做,我总是心不在焉,为什么?
为什么日子那么难过?

我真的不想再这样颓废下去,但我做不到,心里总是有一些不该有的烦恼,笨蛋,为什么像那么多啊?
都已经过去了还想来做么呢?为什么要让自己那么辛苦呢?没必要吧!

都快18岁了,为什么还像小孩子啊?
唉。。。

1 comment:

Gurl Gurl said...

the live journey is long,
joyful,sadness
all depends on how we treat our life
worries,sadness,disappoint
all dis appear to every1's life
juz try hard to walk through it

u said
"is u live for the world but not the world live for you..."
so juz live happily everyday
but not juz worries about tomolo

tomolo is a dream
but today juz try hard
do wat u want to do
n dun regret tomolo

no matter wat happen
frens will always by urside

take care~

**~~**~~**

**~~**~~**

Listener?